Black Moustache

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Ben Kimim ?

Merhaba Vıcık Vıcık Jelibon Sevenler 

Ben Jelibon Hanım -şaşırmayın öyle seviyoruz ne yapalım- Bir abur cubur hayranıyla karşı karşıyasınız şuan  :D
Zaten ismimden de belli değil mi ? Bu arada kendimden bahsetmek gerekirse ben Liseye başlayacak bir kızım *-* Shh böyle dedikce heyecanlanıyorum öhm lütfen .

Size Biraz Kendimden bahsediyim ;
Ben Ayşenur yani gerçek ismim bu , bunu bilmenize gerek var mıydı pek bir fikrim yok ama neyse. Kullandığım Bazı siteler var örneğin Wattpad kullanıcı adımı şöyle size belirtiyim takip edersiniz umarım :
 @AysenurAvinca

*iç ses*= reklamınıda yaptı tam oldu

Şu iç sesler ah ahh -.-





Ayrıyetten TumblrFotoğraflarına Hayran bir kızım Şaşırmadınız değil mi ?

 Fakat bir hesabım yok. Öyle bakıp bakıp geçiyorum  anlayacağınız.
Okuldada Adım Jelibon Hanıma çıktı nasıl oldu bir bende bilsem size anlatacağım fakat bilemediğim için anlatamıyorum da .Bu blog'un amacını size anlatmamda biraz fayda var. Normal bir blog'dan farklı olmasını istediğim için böyle bir ad koydum hem bana özgü hemde dikkat çekici. Bu blog'da kullanıp , denediğim ürünler hakkında size bir bir bilgi vereceğim. Önümüzdeki günler için kendi fikirlerime dayanarak küçük ipucular ile karşınıza çıkacağım anlayacağınız.
Hayatı size daha kolay kılmak için ve İşinize yarayacağını umduğum ürünler ile size de elimden geldikçe yardımda bulunacağım.Değişik challenge larla
-Dil bilgisi el veremedi yazık- öhm hayatınıza küçük de olsa eğlence katacağım. Ahh uzatmak istemiyorum ne kadar uzun bir paragraf oldu *-* şaşırdım doğrusu. Benden beklenmeyecek hareketler ayhh utandım =,=

"Arada sırada egoist olabilirim lütfen aldırış etmeyin Doğam bu benim"

Aslında bu blog'u açmaya biraz çekiniyordum 'ya yapamazsın sen boşver ' diyip kendi kendimin özgüvenini sarsıyordum değişik bir cümle daha. Sonra Böyle yine fotoğraflara bakarken bir fotoğraf gözüme çarptı ve işte o fotoğraf hayatımı değiştirdi.
                                                                                     

                                                                                      Size Basit bir resimmiş veya sözmüş gibi gelebilir fakat bu bana cesaret veren bir resim .
Fazla mı yazıyorum ben bu yazıları hiçbir fikrim yok ama umarım sıkmıyorumdur sizi.
İlk Yayınım olduğu için biraz saçmaladım
,saç malanmaz taranır =,= , iğrençti biliyorum.


Artık ileriki yayınlarda görüşmek üzere.Gitme vakti :D



Jelibon Kentlerinde Kraliçe Olmak Umuduyla İyi Günler... :*








İYİ GÜNLER JELİBON SEVEN HALK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder